dinsdag 22 november 2016

Blog heropend!

Soms denk je, ik had toch een blog? Die gedachte had ik dus vandaag.
Even zoeken en het bleek geen totale verstandsverbijstering. Ik heb inderdaad een blog!

Ik ga proberen de komende tijd weer af en toe eens wat te schrijven, na ruim 4 jaar radiostilte. Waarom? Omdat ik het leuk vind om te schrijven en het veel te weinig doe ;-)

Ook is de pagina "Verhaaltjes" nieuw, hier bewaar ik gedichtjes of verhaaltjes die ik de moeite van het bewaren vind. Er staat nu al van beide categorieën een stukje waar ik wel tevreden over ben.

De blogs hieronder zijn wel een beetje eng om terug te lezen, want vooral de vraagstukken uit "Wie ben ik" zijn niet echt veranderd. Ik heb nog steeds geen flauw idee. Hopelijk kom ik er dit keer al schrijvend wel een keer achter ;-)

Geen opmerkingen: